Home » , , , , , » Kongen og Jeg (1999) Play Movie

Kongen og Jeg (1999) Play Movie

Online Streaming Kongen og Jeg in HD Format. Download Full Kongen og Jeg in High Definition Format. Watch Full Movie Kongen og Jeg in Best Look Video Format. Full Streaming Kongen og Jeg in HD Quality. Play Streaming Kongen og Jeg in Top Video Format.


You can see an extensive beskrivelse af Kongen og Jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og Jeg
  • År for film : 1999
  • Genrer af film : Animation, Drama, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1999-03-19
  • Virksomheder af film : Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 90 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 5
  • Youtube ID film : UijESPmAfFw
  • Oversættelse af film : IT,EN,FR,DE,DA,HE,ES,
  • Cast af film :Martin Vidnovic (The King of Siam (voice)), Ed Trotta (Sir Edward's Captain (voice)), Adam Wylie (Louis Leonowens (voice)), Darrell Hammond (Master Little (voice)), Kenny Baker (Captain Orton (voice)), Sean Smith (Sir Edward Ramsay (voice)), Christiane Noll (Anna Leonowens (singing voice)), Ian Richardson (The Kralahome (voice)), Miranda Richardson (Anna Leonowens (voice))
En charmerende familie. En stærk kvinde. En god konge. Og en ond, ond minister...

0160429

Kongen og Jeg is the right film manufacured by Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions, with the help of a beskrivelse af filmen er "Da den britiske læreinde Anna Leonowens i midten af 1800-tallet ankommer til Siam for at give den kongelige familie en vestlig uddannelse, må kongen af Siam ligesom resten af den kongelige familie straks overgive sig til denne uafhængige, utraditionelle og stærke kvinde. Kongen bliver ligefrem forelsket. Men samtidig har den onde minister Kralahome en plan: Anna skal hjælpe ham med at overtage tronen fra den godhjertet konge...". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and finest bedste skuespillere.

If you are interested make an effort search for Film efter titel Kongen og Jeg, you are on the most suitable websted. Her kan du beware gratis eller downloade det off of mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You can ur an enormous number of nyeste filmtitler for nothing ved at registrere being medlem. You only tager two minutes to join and relish several nyeste film without spending a dime

... Download Movie Kongen og Jeg in High Definition Quality 720p ....




Editor : Paul Murphy, Producer : James G. Robinson, Casting : Geoffrey Johnson, Casting : Vincent Liff, Additional Dialogue : Brian Nissen, Screenplay : Peter Bakalian, Editor : Joe Campana, Screenplay : Jacqueline Feather, Director : Richard Rich, Animation : Craig R. Maras, Producer : Peter Bakalian, Production Design : Helena Collins-Liuag, Screenplay : David Seidler
Ja, nu du kan se film forbundet med Kongen og Jeg 100% længde og har den forbindelse til dette flick Kongen og Jeg in Top Quality.


Tags: musical, king, school teacher, siam,

You've just seen the movie categories Animation / Drama / Familie / Komedie / Musik / Udenlandsk titled Kongen og Jeg (1999) Play Movie. You can bookmark this page with the URL https://filmfraharddisk.blogspot.com/2016/05/kongen-og-jeg-1999-play-movie.html. Thank you!
Kongen og Jeg (1999) Play Movie 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Fra Harddisk - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger